Disney-Channel FORUM.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Disney-Channel FORUM.

Het eerste nederlandse Disney Channel Forum.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Jonas Brothers vs. Miley Cyrus?

Ga naar beneden 
+6
Fenna
VanessaR0CKT
Xarish.
Leontien
Vulnerable
OJDGirl
10 plaatsers
AuteurBericht
OJDGirl

OJDGirl


Aantal berichten : 55
Registration date : 10-08-08

Jonas Brothers vs. Miley Cyrus? Empty
BerichtOnderwerp: Jonas Brothers vs. Miley Cyrus?   Jonas Brothers vs. Miley Cyrus? I_icon_minitimema aug 11, 2008 10:45 pm

Er werden wel eens grapjes over gemaakt over kiezen tussen Team Demi and Selena en Team Miley en blijkbaar heeft Kevin Jonas zijn keuze gemaakt:
Jonas Brothers vs. Miley Cyrus? Kevinlc2
Kevin werd gespot in een TEAM DEMI AND SELENA shirt buiten. Dit kan een reactie zijn op Miley's bitchy interview over Nick waarin ze vertelt dat hij controlling is en dat ze zich voor hem aan moest passen & over hoe ze verdriet over hem had.

After they broke up at the end of 2007, Cyrus tells Seventeen, "At first I bawled for a month straight. I was so sad. I just went into this weird funk. And I dyed my hair black. When we were dating, Nick wanted me to get highlights – and so I did that, and I got myself looking great. And then, on the day we broke up, I was like, I want to make my hair black now – I don't want to look pretty; I want to look hard-core. I was rebelling against everything Nick wanted me to be. And then I was like, I've got to be by myself for now, and just figure out who I really am."

Go Kevin stand up for your lil' bro! Miley Cyrus drama queen grow up! Kudos aan Perez dat hij het opneemt bij Chelsea Lately voor Nick J.

PEREZ VERDEDIGT NICK BIJ CHELSEA LATELY
http://perezhilton.com/2008-08-09-it-was-scandalous
KEVIN MET ZIJN TEAM DEMI & SELENA SHIRT
http://perezhilton.com/2008-08-10-sending-a-message-to-miley
MILEY'S BITCHY INTERVIEW OVER NICK
http://perezhilton.com/2008-08-07-mileys-confession

Aangezien ik altijd al een Jonas lover & een Miley hater ben geweest kan ik je 1 ding zeggen: Ik weet wel voor welke kant ik kies tongue .

CREDIT: www.JonasBrothers.actieforum.com the first & biggest JB forum!
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulnerable

Vulnerable


Aantal berichten : 99
Leeftijd : 30
Woonplaats : L.A
Registration date : 09-08-08

Jonas Brothers vs. Miley Cyrus? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jonas Brothers vs. Miley Cyrus?   Jonas Brothers vs. Miley Cyrus? I_icon_minitimema aug 11, 2008 10:56 pm

Ja, dat heb ik ook gelezen.. Go Team Demi and Selena Razz
Goedzo Kevin! Niemand mag iets onaardigs over die schattige Nick zeggen..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kindertent.nl/Vulnerable
Leontien
Admin
Leontien


Aantal berichten : 3350
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens (:
Registration date : 27-07-08

Jonas Brothers vs. Miley Cyrus? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jonas Brothers vs. Miley Cyrus?   Jonas Brothers vs. Miley Cyrus? I_icon_minitimema aug 11, 2008 11:10 pm

Vulnerable schreef:
Ja, dat heb ik ook gelezen.. Go Team Demi and Selena Razz
Goedzo Kevin! Niemand mag iets onaardigs over die schattige Nick zeggen..
Indd. Nick is te lief daarvoor <3. alle JB's eigelijk xd
Terug naar boven Ga naar beneden
http://miss-demi.tk
Xarish.

Xarish.


Aantal berichten : 7
Registration date : 12-08-08

Jonas Brothers vs. Miley Cyrus? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jonas Brothers vs. Miley Cyrus?   Jonas Brothers vs. Miley Cyrus? I_icon_minitimedi aug 12, 2008 12:30 pm

Hmm.. Ik vind t wel een BEETJE overdreven om dan meteen zo een aandacht te trekken met zo een shirt...
Terug naar boven Ga naar beneden
VanessaR0CKT

VanessaR0CKT


Aantal berichten : 154
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hollywood :)
Registration date : 10-08-08

Jonas Brothers vs. Miley Cyrus? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jonas Brothers vs. Miley Cyrus?   Jonas Brothers vs. Miley Cyrus? I_icon_minitimedi aug 12, 2008 12:31 pm

Xarish. schreef:
Hmm.. Ik vind t wel een BEETJE overdreven om dan meteen zo een aandacht te trekken met zo een shirt...

ja hé
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kindertent.nl/DCaddicted
Leontien
Admin
Leontien


Aantal berichten : 3350
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens (:
Registration date : 27-07-08

Jonas Brothers vs. Miley Cyrus? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jonas Brothers vs. Miley Cyrus?   Jonas Brothers vs. Miley Cyrus? I_icon_minitimedi aug 12, 2008 12:34 pm

VanessaR0CKT schreef:
Xarish. schreef:
Hmm.. Ik vind t wel een BEETJE overdreven om dan meteen zo een aandacht te trekken met zo een shirt...

ja hé
Ik vind t juist goed. zo laat tie zien dat hij nick steunt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://miss-demi.tk
VanessaR0CKT

VanessaR0CKT


Aantal berichten : 154
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hollywood :)
Registration date : 10-08-08

Jonas Brothers vs. Miley Cyrus? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jonas Brothers vs. Miley Cyrus?   Jonas Brothers vs. Miley Cyrus? I_icon_minitimedi aug 12, 2008 12:37 pm

Leontien schreef:
VanessaR0CKT schreef:
Xarish. schreef:
Hmm.. Ik vind t wel een BEETJE overdreven om dan meteen zo een aandacht te trekken met zo een shirt...

ja hé
Ik vind t juist goed. zo laat tie zien dat hij nick steunt.

Maar eigenlyk is het iets tussen miley & nick en niet tussen miley & JB
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kindertent.nl/DCaddicted
Fenna

Fenna


Aantal berichten : 74
Registration date : 09-08-08

Jonas Brothers vs. Miley Cyrus? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jonas Brothers vs. Miley Cyrus?   Jonas Brothers vs. Miley Cyrus? I_icon_minitimedi aug 12, 2008 3:03 pm

Tsja, ik vind het niet zo sociaal van miley dat ze dat verhaal zo naar buiten brengt.
Maarja ik denk dat het publiciteit is voor haar nieuwe album.
Dus ik snap kevin xD
ik wil dat shirt ook wel xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Michèle
Admin
Michèle


Aantal berichten : 521
Leeftijd : 29
Woonplaats : California.
Registration date : 10-08-08

Jonas Brothers vs. Miley Cyrus? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jonas Brothers vs. Miley Cyrus?   Jonas Brothers vs. Miley Cyrus? I_icon_minitimedi aug 12, 2008 6:13 pm

Ik vind het wel een bitchy-interview van Miley, maar het is wel wat overdreven dat Kevin dat shirt begint te dragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kindertent.nl/Runway
OJDGirl

OJDGirl


Aantal berichten : 55
Registration date : 10-08-08

Jonas Brothers vs. Miley Cyrus? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jonas Brothers vs. Miley Cyrus?   Jonas Brothers vs. Miley Cyrus? I_icon_minitimewo aug 13, 2008 10:55 am

Jullie moeten 't zo zien stel een ex-vriendje/vriendinnetje van je zusje/broertje komt met een heel gemeen verhaal en vertelt dat aan iedereen door dan laat je toch ook zien aan iedereen dat je je broertje/zusje steunt? Dan ga je toch ook zeggen van HE MAAR DAT IS NIET WAAR! Nou kijk dit is haast precies 't zelfde Miley deed een interview dat IEDEREEN kan lezen helemaal verspreid over 't net en alles & Kevin laat merken dus dat hij z'n broertje steunt ook op die manier int publiek dat t-shirt te dragen omdat zij toch ook dat gemene interview publiekelijk zei, ze had dat gewoon niet moeten zeggen ik bedoel jeez steeds als mensen wat slechts over Miley zeiden namen hun 't voor dr op en nu flikt ze dit? Wink.
Terug naar boven Ga naar beneden
Octinclash

Octinclash


Aantal berichten : 7
Leeftijd : 29
Woonplaats : San Diego
Registration date : 13-08-08

Jonas Brothers vs. Miley Cyrus? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jonas Brothers vs. Miley Cyrus?   Jonas Brothers vs. Miley Cyrus? I_icon_minitimewo aug 13, 2008 3:32 pm

OJDGirl schreef:
Jullie moeten 't zo zien stel een ex-vriendje/vriendinnetje van je zusje/broertje komt met een heel gemeen verhaal en vertelt dat aan iedereen door dan laat je toch ook zien aan iedereen dat je je broertje/zusje steunt? Dan ga je toch ook zeggen van HE MAAR DAT IS NIET WAAR! Nou kijk dit is haast precies 't zelfde Miley deed een interview dat IEDEREEN kan lezen helemaal verspreid over 't net en alles & Kevin laat merken dus dat hij z'n broertje steunt ook op die manier int publiek dat t-shirt te dragen omdat zij toch ook dat gemene interview publiekelijk zei, ze had dat gewoon niet moeten zeggen ik bedoel jeez steeds als mensen wat slechts over Miley zeiden namen hun 't voor dr op en nu flikt ze dit? Wink.

Ik ben het zó met je eens. Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kindertent.nl/Octinclash
Vulnerable

Vulnerable


Aantal berichten : 99
Leeftijd : 30
Woonplaats : L.A
Registration date : 09-08-08

Jonas Brothers vs. Miley Cyrus? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jonas Brothers vs. Miley Cyrus?   Jonas Brothers vs. Miley Cyrus? I_icon_minitimewo aug 13, 2008 3:35 pm

Octinclash schreef:
OJDGirl schreef:
Jullie moeten 't zo zien stel een ex-vriendje/vriendinnetje van je zusje/broertje komt met een heel gemeen verhaal en vertelt dat aan iedereen door dan laat je toch ook zien aan iedereen dat je je broertje/zusje steunt? Dan ga je toch ook zeggen van HE MAAR DAT IS NIET WAAR! Nou kijk dit is haast precies 't zelfde Miley deed een interview dat IEDEREEN kan lezen helemaal verspreid over 't net en alles & Kevin laat merken dus dat hij z'n broertje steunt ook op die manier int publiek dat t-shirt te dragen omdat zij toch ook dat gemene interview publiekelijk zei, ze had dat gewoon niet moeten zeggen ik bedoel jeez steeds als mensen wat slechts over Miley zeiden namen hun 't voor dr op en nu flikt ze dit? Wink.

Ik ben het zó met je eens. Cool

Ja, me too Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kindertent.nl/Vulnerable
Cruiselash

Cruiselash


Aantal berichten : 7
Leeftijd : 27
Woonplaats : VB
Registration date : 17-08-08

Jonas Brothers vs. Miley Cyrus? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jonas Brothers vs. Miley Cyrus?   Jonas Brothers vs. Miley Cyrus? I_icon_minitimezo aug 17, 2008 11:30 pm

Vulnerable schreef:
Octinclash schreef:
OJDGirl schreef:
Jullie moeten 't zo zien stel een ex-vriendje/vriendinnetje van je zusje/broertje komt met een heel gemeen verhaal en vertelt dat aan iedereen door dan laat je toch ook zien aan iedereen dat je je broertje/zusje steunt? Dan ga je toch ook zeggen van HE MAAR DAT IS NIET WAAR! Nou kijk dit is haast precies 't zelfde Miley deed een interview dat IEDEREEN kan lezen helemaal verspreid over 't net en alles & Kevin laat merken dus dat hij z'n broertje steunt ook op die manier int publiek dat t-shirt te dragen omdat zij toch ook dat gemene interview publiekelijk zei, ze had dat gewoon niet moeten zeggen ik bedoel jeez steeds als mensen wat slechts over Miley zeiden namen hun 't voor dr op en nu flikt ze dit? Wink.

Ik ben het zó met je eens. Cool

Ja, me too Cool
ik ook al. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kindertent.nl/Cruiselash
Sarah

Sarah


Aantal berichten : 3
Leeftijd : 33
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 17-08-08

Jonas Brothers vs. Miley Cyrus? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jonas Brothers vs. Miley Cyrus?   Jonas Brothers vs. Miley Cyrus? I_icon_minitimezo aug 17, 2008 11:55 pm

Die kevin heeft gewoon een aandacht tekort omdat die nick en joe alle meiden van m wegpikken, dus gaat ie maar aandachttrekkerig met dit shirt rondlopen, hij wil duidelijk aandacht in de media, zielig.

ik ben btw voor Miley! Zij is gewoon echt zichzelf, ook al is ze gek. Die selena komt zo nep over, alsof ze heilig is.
Terug naar boven Ga naar beneden
OJDGirl

OJDGirl


Aantal berichten : 55
Registration date : 10-08-08

Jonas Brothers vs. Miley Cyrus? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jonas Brothers vs. Miley Cyrus?   Jonas Brothers vs. Miley Cyrus? I_icon_minitimezo aug 17, 2008 11:59 pm

Sarah schreef:
Die kevin heeft gewoon een aandacht tekort omdat die nick en joe alle meiden van m wegpikken, dus gaat ie maar aandachttrekkerig met dit shirt rondlopen, hij wil duidelijk aandacht in de media, zielig.

ik ben btw voor Miley! Zij is gewoon echt zichzelf, ook al is ze gek. Die selena komt zo nep over, alsof ze heilig is.

Dat is gemeen! Kevin is geen aandachttrekker! Miley is, ik bedoel zij verzint dat ze Nick datte omdat ze aandacht wou omdat mensen haar dan leuker zouden vinden, nu komt ze met dit verhaal voor aandacht. Kevin vind het niet erg om op de achtergrond te staan ookal verdient hij veel meer respect en aandacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leontien
Admin
Leontien


Aantal berichten : 3350
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens (:
Registration date : 27-07-08

Jonas Brothers vs. Miley Cyrus? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jonas Brothers vs. Miley Cyrus?   Jonas Brothers vs. Miley Cyrus? I_icon_minitimema aug 18, 2008 1:00 pm

Sarah schreef:
Die kevin heeft gewoon een aandacht tekort omdat die nick en joe alle meiden van m wegpikken, dus gaat ie maar aandachttrekkerig met dit shirt rondlopen, hij wil duidelijk aandacht in de media, zielig.

ik ben btw voor Miley! Zij is gewoon echt zichzelf, ook al is ze gek. Die selena komt zo nep over, alsof ze heilig is.
Omg. das niet waar. hij steunt nick gewoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://miss-demi.tk
Gesponsorde inhoud





Jonas Brothers vs. Miley Cyrus? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jonas Brothers vs. Miley Cyrus?   Jonas Brothers vs. Miley Cyrus? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jonas Brothers vs. Miley Cyrus?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Miley Cyrus
» Jonas Brothers
» Kevin Jonas :3.
» JONAS BROTHERS IN NEDERLAND!
» miley-miley

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disney-Channel FORUM. :: Disney Channel Algemeen :: Disney Channel Stars-
Ga naar: